دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 13 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
خبر عمومی یکشنبه ۶ تیر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۵۲:۴۴

تاسیسات دریایی از مشارکت خارجی‌ها در طرح‌های نفتی استقبال می کند

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران گفت: این شرکت به منظور اجرای پروژه‌های نفت و گاز، با شرکت‌های بین‌المللی به‌ویژه اروپایی‌ها در حال مذاکره است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از ایرنا، ابوالقاسم رحمانی با بیان این خبر اظهارکرد: پیش از این سکوهای گاز یا نفت نظیر سکوی فروزان به وزن هفت هزار تن در کره جنوبی ساخته می شد، اما اکنون این توان در داخل کشور وجود دارد.


وی با تشریح توان مهندسی شرکت تاسیسات دریایی ایران در زمینه اجرای طرح‌های زیرساختی گاز و نفت، افزود: این شرکت در اجرای طرح‌های زیرساختی در بخش‌های نفت و گاز با شرکت‌های خارجی که توان سرمایه‌گذاری دارند، مشارکت می‌کند. مدیرعامل شرکت مهندسی وساخت تأسیسات دریایی ایران همچنین با تشریح برنامه‌ها و اقدام‌های امسال این شرکت، گفت: طی امسال در مجموع پنج سکوی فازهای مختلف پارس جنوبی تکمیل و بارگیری می‌شود؛ ضمن این سکوی ١٩C  که پیش از این به دریا حمل شده بود، آماده بهره‌برداری است.


رحمانی گفت: سکوی ١٩A  که هفته گذشته بارگیری شد و سکوی فاز‌٢١ پارس جنوبی که دیروز بارگیری شد، ظرف هفت روز بر بارج تحکیم و استقرار می‌یابد و ١٤ تیرماه به دریا حمل شده وعملیات نصب آن از‌٢٠ تیرماه آغاز می‌شود. مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی ایران افزود: با نصب پنج سکوی پارس جنوبی در سال ٩٥، روزانه بیش از ١٠٠ میلیون متر مکعب گاز به ظرفیت استحصال گاز کشور افزوده می‌شود.



  کد خبر : 1919
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :